web analytics

Огляд Lucius II: The Prophecy

Автор: Олекса Мельник @CHOBUDA

У всякої популярної штуки є протилежність. DC i Marvel, Зоряні війни і Зоряний шлях, ліцензійне грання і торенти, а також християнські різновчення — баптизм і сатанізм. До прихильників останнього невігласи відносять Shiver Games, які зробилив вже другу гру про сина Сатани — Lucius II: The Prophecy. Насправді вони просто криворукі аутсайдери.

2015-02-18_00008

Ой, хто-хто мамцю з татком порішив?

Після загадкових подій першої частини і пожежі у маєтку прийомних батьків хлопчик Люцій, який і став причиною усього лиха, дивом врятувався від знавіснілих екзорцистів та потрапив до лікарні, де впав у кататонічний (овочевий) стан. Однак шокова терапія пробудила наново приспані паранормальні здібності антихриста і почалося…

Вітає гра по-садистськи приємною сценою в палаті шокової терапії, де недолугі медики перетворилися на понівечені трупи, а паскудник Люцій спокійненько виходить у широкий світ. У сиквелі світ справді поширшав. Раніше гра обмежувалася кількома десятками кімнат розкішного маєтку, а тепер це ціла міні-пісочниця, де рівень — це цілий поверх, або маленьке містечко.

2015-02-19_00003

Пекельний рай для маніяка

Вбивати тепер можна не одну, обрану сценаристом жертву, а геть усіх, хто трапиться. Крім того для вбивства передбачено настільки широкий спектр можливостей, що ви здивуєтеся власній жорстокій вигадливості. Можна облити людину кислотою, підлаштувати пастку з електрострумом, навести візок з балоном пропану, а тоді запустити його у групу жертв, як реактивний снаряд, запальні рідини, вибухівка, пневмомолотки, циркулярки, небезпечні вантажі і багато-багато інших способів закатрупити людей.

Вбивства дають очки досвіду. Чим складніші і масовіші вбивства, тим більше експи. А здобувши рівень, можемо прокачати собі якесь круте вміння, що спрощує і без того примітивний ігролад. Пірокінез, телекінез, вселяння у людей, дистанційне ввімкнення приладів тощо.

Дивує абсолютно новий жанр гри. Раніше це була типова пригода з елементами жахів навиворіт (не ми лякаємося, а нас), а тепер це чистий стелс-екшн з елементами відкритого світу.

Зло — це зле-зле-зле

Але якщо спершу підступні безконтактні вбивства у виконанні супернатурального хлопчика розважають, то згодом розумієш, що більше тут немає нічого. А глючна фізика, паскудна графіка і майже нульовий штучний інтелект відбивають бажання гратися у Lucius II: The Prophecy вже після третьої години проходження.

Стелсова складова присутня лиш номінально, адже тупі НІПи не помічають пошматовані/спалені/отруєні тіла в добре освітленому коридорі. Хрести більше не відбирають у Люція життя, вони лише блокують його паранормальні здібності. І загалом якось дивно, що Люцій заливає кров’ю, закладає кишками й кінцівками усі куточки доступного простору, а люди продовжують робити свою справу. Віддані роботі? Не думаю.

Звісно, можна полегшити собі життя, не відволікатися на невмотивовану жорстокість, а вбивати лише передбачених сюжетом. Тоді проходження займе уп’ятеро менше часу. Але сюжетна складова, яка подається голосом оповідача і роликами псує атмосферу гнітючого жаху, який походить від дитини Зла. Картонна анімація двовимірних роликів доводить оповідь до абсурду, немов автори намагалися зробити не жахи навиворіт, а брудну, гидку чорну комедію. Однак і це їм не вдалося.

2015-02-24_00008

Вибух із 90-х?

Додаємо до цього довге і нудне навчання, яке потім дублюється вже в проходженні (навіщо?), глюки через завантаження збережень (ключі не відповідають дверям, чути звуки жертв, які ще не жертви, дим незрозумілого походження тощо), відсутність підтримки ґеймпада і ачівки, які видаються лише після виходу з гри і стає зрозуміло, що хлопці з Shiver Games просто не гралися ні в які інші ігри цього чи якогось іншого жанру.

Але музика хороша. Спокійні приємні мотиви дисонують із жахом, що сіє Люцій, а звукові ефекти підсилюють момент вбивства, який супроводжується видовищним облетом камерою приреченого.

2015-02-24_00006

Lucius II: The Prophecy — це технічно недосконала садистська розвага про різноманітне аркадне вбивство НІПів. Абсолютно нудна, якщо ці вбивства вас не приваблюють і зовсім нецікава та некрасива. Гра для дуже особливого поціновувача, яка значно поступається першій частині у всьому, окрім свободи вбивства. Категорично не рекомендую до придбання.

 

45

Журбинка

Вдалося

  • мізантроп
  • невибагливий ґеймер
  • не любите труднощі в іграх

Не вдалося

  • не терпите недороблених ігор
  • маєте обмежений релігією світогляд

Жанри

Компанії

Платформи

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

Не купуй новий монітор поки не подивишся це відео — Огляд монітора Prologix GM2424HD

Автор: Володимир Бортюк

prologix gm2424hd ty 01

Пекло, у яке хочеш повертатися. Огляд KILL KNIGHT

83

Автор: Барлет Ярослав

kill kight

Сильніший за власне розбите серце. Огляд фільмів «Джокер» і «Джокер: Божевілля на двох»

Автор: Микола Єрьомін

Джокер: Безумство на двох

Стильна ультратонка бездротова механіка — Огляд Logitech G915 X LIGHTSPEED

Автор: Володимир Бортюк

logitech g915x review yt 01

Породжена бажанням. Огляд ремейку Silent Hill 2

88

Автор: Володимир Вітовський

silent hill 2 remake keyart

Ану посунься, Civilization. Огляд Ara: History Untold

72

Автор: BenderUA

Ara: History Untold

Команда PlayUA перемогла у командному заліку KMAMK GT3 Sprint Championship 2024. Огляд фінального етапу

Автор: Андрій Присяжний

x3

IMAX 3D вдома? — Огляд ноутбука Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition

Автор: Володимир Бортюк

a15 3d body2